چادر دوزی

چادر دوزی خیمه سعید از سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده است که در زمینه دوخت چادر برزنت و چادر کامیون، چادر تریلی و چادر عشایری که خود به دو دسته اسکلتی و تیرکی تقسیم می شود در حال فعالیت می باشد.

اندزه گیری دوخت و نصب انواع چادر و برزنت برای کامیون های سنگین و سبک از جمله برزنت و مشمع پی وی سی و لمینت که هر کدام کاربرد خود را دارد از دیگر مجموعه کار های خیمه سعید می توان به چادر هایی برای روکش کالا یا هر موارد دیگر که بخواهند از نور آفتاب بارش باران در امان بمانند به ابعاد و سفارش مشتری می باشد که از جنس لمینت می توان استفاده کرد.

از دیگر فعالیت خیمه سعید می توان به سایبان هایی اشاره کرد که به راحتی باز و بسته می شوند که برای باغ ویلا حیاط شخصی یا زمین های ورزشی استفاده کرد.

خیمه سعید آماده ارائه هر گونه خدمات چادری با هر ابعاد و اندازه یا هر شکلی می باشد.

کارگاه چادر دوزی خیمه سعید به تازگی توانسته خدمات جوش فرکانس (جوش hf) را در کارگاه چادر دوزی خود راه اندازی کند.جوش فرکانس و جوش مشمع pvc برای سازه های چادری و سقف متحرک پارچه ای انجام می شود. ما سعی بر این داریم که با کیفیت ترین جوش فرکانس را در کارگاه چادر دوزی در کمترین زمان و باکیفیت ترین نوع جوش به مشتریان خود ارائه دهیم.

تولید کننده انواع چادر های مسافرتی با کیفیت بالا ][تولید خیمه مسافرتی در کارگاه خیمه سعید ][فروش انواع روکش ماشین توسط تیم دوزنده کارگاه خیمه سعید ][فروش چادر مسافرتی ضد آب ][فروش انواع سایبان های با کیفیت بالا همراه با قابلیت چاپ و تبلیغات روی چادر های سایبان ][چادردوزی در کارگاه خیمه سعید

مطالب مرتبط