سایبان کالسکه ای

یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان کالسکه ای تبلیغاتی است. کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد. سایبان کالسکه ای شیک ترین و زیباترین جایگزین برای سایبان های قدیمی می باشد، زیرا به هنگام جمع شدن هیچگونه فضایی اشغال نمی کند به همین دلیل برای هتل ها و فروشگاه ها توصیه می گردد.

«خیمه سعید» با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب و متعهد آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

 

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای

     یکی از شیوه های تبلیغات محیطی استفاده از سایبان کالسکه ای تبلیغاتی است. کاربرد ویژه آن در سر در فروشگاه ها و مغازه ها می باشد که نه تنها محصولات را در برابر بارندگی، سرما و گرما محافظت می نماید، بلکه تأثیر بسزایی در جذب مخاطب و معرفی محصولات دارد. «خیمه سعید» با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب و متعهد آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها ، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

 

یکی از خدمات «خیمه سعید» تولید سایبان دستگاه های راه سازی می باشد. سایبان دستگاه های راه سازی علاوه بر مناسب بودن جنس می بایست با دوام نیز باشد تا در زمانی طولانی بتوان از آن استفاده نمود.